نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4077
-
الف
+

بازیگر سریال «خانه به دوش» و «شب های برره» با یک کرکتر متفاوت در نوروز 98

«بهنوش بختیاری» درباره نقش آفرینی خود در سریال نوروزی «بر سر دو راهی» با یک کرکتر متفاوت سخن گفت.

«بهنوش بختیاری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران درباره نقش آفرینی خود در سریال نوروزی «بر سر دو راهی» با یک کرکتر متفاوت سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «بهنوش بختیاری» که قرار است در سریال نوروزی «بر سر دوراهی» به تهیه کنندگی و نویسندگی «حامد عنقا» و کارگردانی «بهرنگ توفیقی» با کرکتری جدی ظاهر شود ، درباره این تجربه متفاوت سخن گفت.

«بهنوش بختیاری»درباره نقش آفرینی در سریال نوروزی «بر سر دوراهی» گفت: آشنایی من با «حامد عنقا» به سال ها پیش و زمانی برمی‌گردد که من منشی صحنه فلم «انتخاب» ساخته «تورج منصوری» بودم و آقای «عنقا» مشاور تهیه کننده و نویسنده کار بودند.

وی افزود: به خاطر دارم زمانی که پیشنهاد بازی در سریال «خانه به دوش» به من داده شد، از آقای عنقا نظرشان را خواستم و او گفت منشی صحنه هستی می‌خواهی بروی؟ گفتم هرچه شما صلاح بدانید. گفت برو. گفتم آخر سخت است. گفت برو کارت را من انجام می‌دهم. این گونه «عنقا» همراه با مسئولیت‌هایی که همچون تولید ، نویسندگی و کارگردانی داشت، مسئولیت کار مرا هم قبول کرد.

بازیگر فلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» با بیان این که از نشر سریال «خانه به دوش» اقبال بسیاری شد ، ادامه داد : این سریال بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و بازیگری من از همین سریال شروع شد که من همیشه این را مدیون «حامد عنقا» هستم.

بازیگر سریال «شب های برره» درباره کرکتر خود در سریال «بر سر دوراهی» اظهار داشت : در اولین صحبتی که برای حضور در این سریال با من شد، فهمیدم یک کرکتر جدی را برایم در نظر گرفته‌اند .

وی در پیوند با همین موضوع افزود : در این سریال کرکتر  «ثریا» را بازی می‌کنم که آدم خاصی است و اصلا شاد و پرشور نیست.

نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره فلم فجر ایران با اشاره به نشر این سریال در نوروز 98 گفت: فکر می کنم پنجمین یا ششمین سریالی است که برای عید نوروز بازی می‌کنم و خدا را شکر من همیشه در نوروز یا سریال داشته‌ام و یا اگر نبوده‌ام هم خودم قبول نکرده‌ام.

«بختیاری» درباره فضای سریال «دوراهی» به فارس گفت: این سریال آدم را یاد فلم و سریال‌های قدیمی می‌اندازد و نوع دیالوگ‌ها و قصه در خود نوستالژی دارد و به همین دلیل ارتباط بیشتری با مردم برقرار می‌کند.

وی با اشاره به این که پربیننده شدن هیچ سریالی را از قبل نمی‌توان تشخیص داد، تاکید کرد: امیدوارم که دست خدا در دستمان قفل شود و زحمات شبانه روزی این گروه نتیجه بدهد.

هنوش بختیاری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در 1354 هجری خورشیدی در تهران به دنیا آمد .

او دانش آموخته مترجمی زبان فرانسه می باشد و برای اولین بار در سال 1375 با بازی در سریال «هوای تازه» ساخته «محمد رحمانیان» بازیگری را آغاز کرد.

او با نقش آفرینی در سریال «شب های برره» ، «خانه به دوش» و «زندگی به شرط خنده» به محبوبیت رسید.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر